Starwood přitom ještě v pátek akceptoval nabídku Anbang a jejích finančních partnerů za 13,2 miliardy dolarů. Anbang tím podkopal loňskou dohodu, v níž se Marriott domluvil na koupi Starwood Hotels za 12,2 miliardy dolarů. Starwood v pátek také uvedl, že ruší listopadovou dohodu s Marriottem.
Spojením Marriott a Starwood by vznikl největší hotelový řetězec na světě s více než 5500 hotely ve více než 100 zemích světa, včetně České republiky.
Starwood provozuje zhruba 1270 ubytovacích zařízení ve 100 zemích světa, zejména značek Sheraton a Westin. Firma loni na jaře oznámila, že zvažuje nové strategické možnosti, od léta se pak začaly v médiích objevovat zprávy o jednáních s potenciálními zájemci.
Marriott provozuje přes 4300 hotelů jak pod svou značkou, tak pod dalšími 18 značkami, včetně Ritz-Carlton, Residence Inn, Courtyard či Renaissance. V loňském fiskálním roce příjmy firmy dosáhly téměř 14 miliard dolarů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
