Firma vykázala čistou ztrátu 99,2 milionu dolarů po výpadku 4,4 miliardy USD v předešlém čtvrtletí. O rok dříve vytvořila zisk 21,2 milionu USD. Výsledky mírně překročily odhady analytiků dotázaných agenturou Reuters.
Yahoo se od nástupu Marissy Mayerové do čela firmy v roce 2012 snažila o expanzi své internetové divize a o hluboké změny, v konkurenci amerických gigantů Google a Facebook se jí to ale příliš nedařilo. Firma v posledních letech svůj podíl na trhu nijak nezvýšila.
Minulý měsíc Yahoo vyzvala potenciální zájemce k předložení předběžných nabídek na její základní internetové aktivity a na asijská aktiva. Uchazeči o aktivity Yahoo měli v prvním kole nabídkového řízení předložit své návrhy do pondělí 18. dubna, firma dnes ale žádné podrobnosti nesdělila. Podle médií je favoritem v soutěži americká telekomunikační společnost Verizon Communications, jako poslední oznámil zájem britský list Daily Mail.
K prodeji základních internetových aktivit i k prodeji její asijské součásti Yahoo tlačí někteří její akcionáři v čele s investičním fondem Starboard Value. Základní internetové aktivity Yahoo zahrnují například webový vyhledávač nebo elektronickou poštu.
Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dohnala a nakonec i předehnala konkurence. Její tržby dosáhly maxima v roce 2008.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
