Zisk na akcii bez zahrnutí mimořádných položek činil 45 centů. Mírně tak překonal prognózy analytiků dotazovaných agenturou Thomson Reuters, kteří čekali zisk 44 centů na akcii.
Čisté provozní příjmy klesly o čtyři procenta na 10,28 miliardy dolarů a nižší byly již čtvrté čtvrtletí za sebou. Může za to slabší poptávka po šumivých nápojích v Evropě a silný dolar, který snižuje hodnotu tržeb ze zahraničí při převodu na domácí měnu. Bez zahrnutí vlivu akvizic, prodeje majetku a změn směnných kurzů se příjmy zvýšily o dvě procenta. Objem prodeje se zvýšil také o dvě procenta.
Tržby v Evropě klesly o jedno procento na 1,2 miliardy USD. Evropa má na celkových tržbách podíl téměř 12 procent.
Na Coca-Colu, stejně jako na konkurenční firmu PepsiCo, má negativní dopad rostoucí zájem spotřebitelů o zdravější životní styl, kvůli kterému klesá poptávka po sycených nápojích a naopak roste poptávka po čajích a ovocných šťávách a koktejlech. Prodej sycených nápojů po celém světě, včetně nejoblíbenějšího stejnojmenného nápoje, Coca-Cole stagnoval. Prodej nesycených nápojů stoupl o sedm procent.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
