Automobilka již minulý týden přiznala, že její zaměstnanci manipulovali u některých modelů s testy spotřeby paliva. Dnes uvedla, že nepřípustné metody testování používala již od roku 1991.
Manipulace se podle jejího prvního prohlášení měly týkat čtyř modelů, tedy zhruba 625.000 vozů prodávaných v Japonsku. Později firma připustila, že skandál zřejmě zahrnuje také další modely.
Původní zpráva hovořila o manipulacích u automobilů Mitsubishi eK Wagon a eK Space a vozů Dayz a Dayz Roox, které Mitsubishi vyrábí pro automobilku Nissan Motor. Výroba a prodej těchto čtyř modelů již byly pozastaveny, napsala agentura DPA.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
