Soud uvedl, že insolvenční návrh odmítl, protože věřitel neuvedl skutečnosti, jež by prokazovaly, že existují další věřitelé, kteří mají vůči dlužníku závazky po lhůtě splatnosti, a že je dlužník v platební neschopnosti. Navrhovatel se proti tomuto usnesení může odvolat.
Radka Háčková, která zastupuje skupinu Wetag, dnes ČTK oznámila, že její pohledávka vůči společnosti Vítkovice Mechanika byla zaplacena v plné výši. Pohledávka činila podle jejího sdělení z minulého týdne 475.000 korun. \"Od samého počátku jasně říkáme, že odkup vítkovických pohledávek je pro nás zajímavá obchodní příležitost. Úhrada první pohledávky v plné výši to jednoznačně potvrzuje,\" uvedla Háčková. Wetag podle ní jedná s dalšími věřiteli VMG o postoupení pohledávek v řádu desítek milionů korun.
Mluvčí Vítkovic Eva Kijonková už v pátek uvedla, že ani jedna společnost není v situaci úpadce a že skupina chce rychle doložit, že na zaplacení teoretických pohledávek má peníze.
Vítkovice Power Engineering patří k hlavním součástem skupiny Vítkovice Machinery Group. Skupina s více než 30 firmami loni měla obrat zhruba 14 miliard korun a konsolidovaný zisk 479 milionů korun. Hlavním vlastníkem skupiny je Jan Světlík. Podniky ze skupiny zaměstnávají 8000 lidí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
