Generální ředitel ICE Jeffrey Sprecher však londýnskou burzu obvinil, že nereagovala na pokusy o kontakt ze strany americké skupiny, přestože ta se prý několikrát pokusila dohodnout schůzku. ICE tudíž prý neměla dostatek informací, aby mohla oficiální nabídku učinit. LSE odmítla sdělení americké firmy komentovat.
LSE a Deutsche Börse v únoru oznámily, že jednají o fúzi, která by se uskutečnila formou výměny akcií. Americká skupina o týden později oznámila, že zvažuje podání vlastní nabídky na LSE.
\"Obracíme naši pozornost k jiným příležitostem,\" uvedl podle agentury Reuters Sprecher v dnešním konferenčním hovoru.
Někteří investoři na londýnské burze uvedli, že je její údajná neochota uvažovat o kontaktování ICE zklamala. Největší akcionář LSE, katarský státní fond Qatari Investment Authority, se k věci odmítl vyjádřit.
Oznámení americké skupiny znamená, že Deutsche Börse nyní zřejmě nebude tolik nucena dále vylepšovat svou nabídku na převzetí LSE, aby získala souhlas akcionářů.
Akcie LSE po oznámení ICE klesly až o deset procent, ztrátu ale později zmírnily. Akcie Deutsche Börse stouply o šest procent. Prudce vzhůru zamířily také akcie ICE, v úvodu newyorského obchodování přidávaly až více než osm procent.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
