V USA se dodávky v dubnu propadly téměř o deset procent a v západní Evropě klesly o více než dvě procenta. Ve střední a východní Evropě však odbyt stoupl zhruba o desetinu.
V období od ledna do dubna se celosvětové dodávky automobilů značky Volkswagen meziročně snížily o dvě procenta na 1,94 milionu vozů. \"Jedinými růstovými regiony značky Volkswagen jsou nyní Čína a střední a východní Evropa,\" uvedl člen představenstva značky Volkswagen zodpovědný za prodej a marketing Jürgen Stackmann. Během prvních čtyř měsíců letošního roku stoupl odbyt značky Volkswagen v Číně i ve střední a východní Evropě o více než čtyři procenta.
Ve Spojených státech odbyt v období od ledna do dubna klesl téměř o 12 procent. Americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) loni v září Volkswagen obvinila, že do vozů s naftovým motorem instaloval software umožňující při testování skrývat vysoce nadlimitní hodnoty toxických oxidů dusíku. Volkswagen pak přiznal, že software instaloval po celém světě do zhruba 11 milionů naftových aut, včetně asi 1,2 milionu vozů české divize Škoda Auto.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
