AB InBev chce posílit svou přítomnost v Africe a v zemích Latinské Ameriky, aby si vynahradil horší podmínky na trzích jako Spojené státy, kde spotřebitelé dávají přednost koktejlům a řemeslným pivům před ležáky. AB InBev, který vyrábí piva jako Stella Artois nebo Corona, získá plánovaným převzetím SABMilleru za více než 100 miliard dolarů (2,4 bilionu Kč) třetinový podíl na světovém trhu s pivem.
AB InBevu se podle zdrojů podařilo zmírnit obavy regulátorů z narušení hospodářské soutěže v EU, když souhlasil s prodejem značek piv Peroni, Grolsch a Meantime japonské skupině Asahi Group Holdings. V dubnu pak skupina oznámila plány na prodej veškerých aktivit SABMilleru v Česku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovensku, aby tak odstranila poslední obavy Evropské komise.
Ab InBev naráží na obavy z narušení zdravé hospodářské soutěže také v jiných oblastech. Pivovar prodává rovněž podíl SABMilleru v americkém společném podniku MillerCoors. Zbavuje se i podílu SABMilleru ve společném podniku China Resources Snow Breweries. Souhlas s akvizicí již získal od úřadů v Austrálii a v Jihoafrické republice.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
