\"Optimismus zaměstnavatelů což se týče tvorby pracovních míst je velký,\" uvedla generální ředitelka ManpowerGroup ČR Jaroslava Rezlerová.
Třetí čtvrtletí je na trhu práce tradičně nejsilnějším obdobím v roce díky sezónním pracím ve stavitelství, zemědělství nebo hotelnictví. I po očistění od těchto sezónních vlivů je proti loňsku výraznější zájem zaměstnavatelů o pracovníky na všech pozicích včetně málo kvalifikovaných.
Podle Rezlerové je nyní dokonce nedostatek i u lidí s nízkou kvalifikací. Je to trend, se kterým se Česká republika v posledních letech nesetkala. Nedostatek lidí je tak například v call centrech. Optimismus se navíc v poslední době šíří od velkých společností i do menších firem, což je ukazatel zdravě fungující ekonomiky, dodala Rezlerová.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
