Arndt vystřídá Thomase Owsianského (48), který v rámci značky Volkswagen převezme funkci viceprezidenta za prodej a marketing v Jižní Americe. Owsianský ve funkci působil od roku 2014.
\"Michael Arndt je zkušený automobilový odborník s mezinárodními zkušenostmi, který se v čínském prostředí dokonale vyzná. Bude nadále udržovat náš růstový kurs na nejdůležitějším trhu značky Škoda,\" uvedl člen představenstva Škody Werner Eichhorn. Arndt bude mít aktivity Škody na čínském trhu na starosti v rámci společnosti SAIC Volkswagen.
Čína je pro Škodu Auto klíčovým trhem. Ve svém největším odbytišti automobilka loni prodala 281.700 vozů, což je více než čtvrtina celkové produkce. Do roku 2020 chce Škoda v zemi prodávat půl milionu vozů.
Škoda patří na čínském trhu k automobilovým průkopníkům. Již v roce 1936 provozovala značka v zemi pět obchodních zastoupení. V novodobé historii začala automobilka s výrobou v Číně v roce 2007, kdy začala na trh dodávat model Octavia. Vedle závodu An-tching nedaleko Šanghaje se škodovky v Číně vyrábí i v továrnách ve městech Nan-ťing, I-čeng a Ning-po. Dosud prodala značka Škoda v Číně více než 1,6 milionu vozů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
