\"Jménem skupiny Volkswagen (...) prosím akcionáře o prominutí za poškození jejich důvěry,\" prohlásil podle agentury AFP Müller na výroční hromadě v severoněmeckém Hannoveru. Aféra s manipulacemi u testů emisí by podle něj mohla být určitým způsobem prospěšná, neboť koncern si od té doby stanovil \"nové priority\", například zaměření na elektrické vozy.
Volkswagen loni přiznal, že do aut s naftovým motorem instaloval software umožňující při testování emisí skrývat vysoce nadlimitní hodnoty oxidů dusíku. Po celém světě se aféra týká zhruba 11 milionů naftových aut, včetně asi 1,2 milionu vozů Škoda Auto. V Evropě jde o zhruba 8,5 milionu naftových vozů.
Müller dnes podle agentury Reuters rovněž prohlásil, že automobilka získala od německého úřadu pro motorová vozidla KBA souhlas s technickými úpravami u dalšího milionu naftových aut dotčených touto aférou.
KBA vydal zatím svolení s technickým řešením pro více než 3,7 milionu aut a Müller předpokládá, že toto číslo se bude nadále zvyšovat.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
