Patel nastoupil do Unileveru v roce 2001. Byl ředitelem pro vztahy se zákazníky ve Velké Británii, mezi roky 2007 a 2009 vedl mezinárodní zákaznickou agendu pro Carrefour, Casiono, Metro a další firmy jako ředitel pro vztahy se zákazníky pro moderní trh pro Unilever v Asii. Následně se stal viceprezidentem pro moderní trh pro oblast Asie, Afriky a střední a východní Evropy.
Britsko-nizozemský výrobce spotřebního zboží Unilever v roce 2010 uzavřel závod v Nelahozevsi na Mělnicku, a ukončil tak výrobu v České republice. Nadále však v tuzemsku prodává širokou škálu produktů, například rostlinné tuky, majonézy a dresinky Hellmann\'s, margaríny Flora, Rama, Perla či Hera a kořenicí směsi nebo omáčky Knorr. Do portfolia Unileveru patří také zmrzliny Algida, Míša nebo Ledňáček a kosmetické značky Dove a Rexona.
Unilever v letos prvním čtvrtletí meziročně zvýšil tržby o zhruba 12 procent na 12,8 miliardy eur (přes 350 miliard Kč). Za růstem je ale podle listu Financial Times hlavně oslabení eura k dolaru.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
