Aviva triumfovala v soutěži Zlatá koruna

09.06.2005 | , Aviva
Tiskové zprávy


Včera večer, 8. června, proběhlo v Hotelu Praha slavnostní vyhlášení soutěže Zlatá koruna. Za Nejoblíbenější finanční produkt roku byl vyhlášen Osobní životní plán Aviva, který byl v hlasování veřejnosti oceněn již podruhé za sebou.

Odborná porota udělila také Bronzovou korunu v kategorii Životní pojištění dětskému pojištění Talisman od Aviva životní pojišťovny. Výsledky soutěže potvrdily, že Aviva je právem považována za specialistu na investiční životní pojištění a je v České republice skutečným leaderem v kvalitě poskytovaných služeb.
I když Aviva nepatří na českém trhu mezi největší pojišťovny, je známa jako specialista na investiční životní pojištění, a to především díky špičkové kvalitě našich produktů. Jsme rádi, že čeští odborníci i česká veřejnost našli společnou řeč a ohodnotili shodně kvalitu našich produktů,“ komentoval úspěch Petr Krejčí, obchodní ředitel společnosti Aviva, který ceny za pojišťovnu Aviva v průběhu slavnostního večera převzal.

Do třetího ročníku soutěže Zlatá koruna se přihlásilo celkem 144 finančních produktů a finanční akademie složená ze stovky finančních expertů a ekonomických publicistů hlasovala celkem v čtrnácti kategoriích. Výsledky soutěže Zlatá koruna potvrdily prvenství životního pojištění mezi finančními produkty na českém trhu. Do kategorie Životní pojištění, ve které Talisman získal ocenění finanční akademie – Bronzovou korunu za 3. místo, bylo přihlášeno nejvíc soutěžících produktů. A v hlasování veřejnosti o Nejoblíbenější finanční produkt roku získaly všechny tři koruny právě životní pojistky. Osobní životní plán, držitel stříbrné koruny z loňského roku, v letošním boji o koruny zvítězil a získal Zlatou korunu jako Nejoblíbenější finanční produkt roku. Veřejnost měla možnost hlasovat prostřednictvím finančního serveru www.zlatakoruna.info.

Talisman Aviva životní pojišťovny, který ohodnotila finanční akademie bronzovou korunou, je ve srovnání s tradičním spořením i některými jednoduchými dětskými pojistkami výjimečný v tom, že pojišťuje nejen dítě, ale také jednoho z rodičů. V případě smrti pojištěného rodiče přebírá pojišťovna za pojištěného rodiče placení pojistného až do konce pojistné doby a navíc pojistné každý rok indexuje pěti procenty. Kromě základního spoření a úrazového pojištění zahrnuje také Talisman, jako jediný na českém trhu, připojištění závažných onemocnění a závažných zlomenin dítěte. Podle sdělení ředitelky marketingu Aviva, Michaely Jandové, si toto připojištění volí více než 90 procent klientů.

Investiční životní pojištění Osobní životní plán, které bylo zvoleno veřejností za Nejoblíbenější finanční produkt roku, se řadí mezi nejvíce flexibilní pojistné produkty na českém trhu. Důvodem oblíbenosti je právě jeho variabilita, tedy možnost snadno a bezplatně měnit jeho parametry. Klienti Aviva mohou u OŽP kdykoli v průběhu trvání pojištění upravovat rozsah pojistné ochrany odpovídající aktuální životní situaci bez dopadu na výši placeného pojistného a mohou si také sami určit poměr mezi pojistnou a spořící složkou. OŽP může být také velmi atraktivní z hlediska finančních výnosů. Vložené prostředky klient podle své volby vkládá do pěti programů investování a sám tak své finance zhodnocuje. Nejúspěšnějším z pěti nabízených programů investování byl v minulých letech Strategický program investování, který například v loňském roce dosáhl zhodnocení více než 31 %.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy