Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management 2005 představil perspektivy rozvoje značek a vizionáře Martina Lindstroma

14.06.2005 | , INCOMA Consult
Tiskové zprávy


Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management 2005, pořádaný poradenskou firmou INCOMA Consult  a  CIMA - Českým institutem pro marketing úspěšně absolvoval již svůj 6. ročník.

Výroční setkání top managerů, marketingových ředitelů a ostatních marketingových  profesionálů ze všech klíčových segmentů trhu se uskutečnilo 8. 6. 2005 v konferenčním centru hotelu Ambassador v Praze .

Marketing Management 2005, tentokrát zaměřený na téma budoucnosti značek, navštívilo 300 registrovaných účastníků, z nichž drtivou většinu dle ohlasů v anketě respondentů doslova nadchla 75 minutová prezentace světoznámého marketingového experta Martina Lindstroma, který dostál svému mezinárodnímu renomé. Jeho pohled na téma Budoucnosti značek byl účastníky samotnými označen jako nesmírně inspirativní, místy provokující a navýsost profesionální. Nejen obsahem a formou prezentace, ale i emotivní schopností zapojit jednotlivé delegáty kongresu do diskuse a rozehrát interaktivní podívanou – tím vším si dokázal Martin Lindstrom tři stovky přítomných odborníků podmanit. Skvělou atmosféru Lindstromova vystoupení dokresluje i fakt, že speaker, přes svůj nabitý program a organizátory signalizovaný odlet, vystoupení a následnou diskusi ještě prodlužoval (rozhovor s Martinem Lindstromem, který poskytl  exkluzivně pro MF Dnes, naleznete na  www.marketingmanagement.cz). Po fenomenálním úspěchu vystoupení loňského klíčového řečníka, kterým byl guru nové generace mezinárodního marketing managementu Jonas Ridderstrale, tak měla tuzemská odborná veřejnost možnost další konfrontace s osobností mezinárodního formátu.

Ještě před očekávaným vrcholem kongresu však pozornost delegátů směřovala k dopolednímu programovému bloku na téma BUDOVÁNÍ ZNAČKY NA ČESKÉM TRHU, ve kterém zástupci společností GE Money, Zentiva a MAKRO představili svoje praktické zkušenosti s budováním a řízením značky. Dvojice Eva Chaloupková a Roman Maco z GE Money prezentovali  otázku rebrandingu značky, tedy etapu, kterou jejich společnost aktuálně velmi intenzivně prožívá. Zástupce Zentivy pan Lubomír Doležel akcentoval budování značky jako nástroj k podpoře klíčových hodnot. Velmi stručně a konkrétně poté pan Petr Ševčík ze společnosti MAKRO dostál názvu svého příspěvku – Značka jako klíčový faktor úspěchu i na B2B trzích a posluchači jeho věcnost velmi ocenili.

Odpolední část nazvaná JAK MĚŘIT ZNAČKY překvapila především zajímavou a otevřenou diskusí, která po jejím skončení následovala. Pohled telekomunikačního operátora na danou problematiku však již předtím velmi energicky předložil nový marketingový ředitel ČESKÉHO TELECOMU pan Simon Burckhardt. Následoval pohled výzkumné agentury, zastoupené panem Andrewem Reidem z GfK Worldwide, po němž nabídnul jediný český zástupce odpolední části, generální ředitel McCann-Erickson pan Jan Binar, několik zajímavých pohledů špičkové reklamní agentury. Závěrečný příspěvek Rolanda Meiera z  marketingu BMW Group   doplnil své předřečníky o pohled automobilky, která s typickou německou precizností vybudovala sofistikovaný systém měření vnímání značek zákazníky. Na tomto systému pak postavila nejen řízení svých marketingových aktivit, ale také odměňování zodpovědných manažerů.

Zlatými partnery  kongresu byly společnosti GfK, NESTLÉ a SAP, mediální partnerem bylo  vydavatelství ECONOMIA, konkrétně tituly TREND MARKETING, EKONOM  a MARKETING & MÉDIA. Podrobnější informace o 6. ročníku mezinárodního marketingového kongresu Marketing Management 2005 včetně FOTOGALERIE získáte prostřednictvím www.marketingmanagement.cz nebo na tel. 251 117 522.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy