Nejvíc peněz na reklamu v médiích loni dala Česká spořitelna, a to 239 milionů korun. V přepočtu na jeden sporožirový účet, který ke konce roku vedla víc než 2,7 milionu, to představuje 86 korun. Za reklamu v televizi zaplatila 128 milionů korun. Na druhém místě v celkovém objemu peněz na reklamu se umístila Komerční banka se 180 miliony korun a GE Money Bank s částkou 169 milionů korun.
Podle studií loni banky zaplatily za reklamu v průměru meziročně o pět až 20 procent víc. Obecně přitom platí, že menší banky, jako je například eBanka, měly vyšší nárůst, zatímco velké banky vykázaly nižší růst výdajů na reklamu. Zástupci většiny bank podle HN tvrdí, že letos zůstanou jejich reklamní rozpočty na přibližně stejné úrovni jako loni.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
