Ukrajinské společnosti se rovněž podařilo uzavřít s odboráři polské hutě tzv. sociální dohodu. Právě na tomto bodu ztroskotalo předchozí jednání jejího konkurenta v privatizaci, společnosti Mittal Steel. Dozorčí rada Huty Czestochowa by měla 24. června vydat konečné rozhodnutí o prodeji firmy.
Donbass požádal o prodloužení lhůty, do které má v souvislosti s koupí ocelárny předložit bankovní garance. Původní termín měl vypršet dnes. Donbass ale chce další tři dny. Banka podle jeho zástupců totiž garance udělí poté, co budou oběma stranami parafovány privatizační smlouvy. Poradce při privatizaci polské hutě, investiční sdružení Silesia, s prodloužením termínu souhlasil.
V sociální dohodě ukrajinská společnost Industrial Union of Donbass nabízí všem pracovníkům Huty Czestochowa desetiletou záruku zaměstnání. Kromě toho Ukrajinci nabízejí zvýšení platů o 300 zlotých (asi 2100 korun). V návrhu dohody figuruje i privatizační prémie 1500 zlotých (zhruba 10.500 korun) pro hutníky pracující v podniku pět let, která navíc poroste o 500 zlotých (přibližně 3500 korun) za každých dalších pět odpracovaných let.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
