Podle deníku se například zvažuje, že nejfrekventovanější dálnice D1 bude nejdražší ve dne a v době špiček. Některé zvláště exponované úseky mohou mít vyšší cenu než jiné. Jízda v noci by naopak měla být levnější. Dražší úseky na různých dálnicích mají za úkol nejen vybrat víc peněz, ale i motivovat dopravce, aby použili silnici v levnějších nočních hodinách.
O výši zpoplatnění bude podle ministra rozhodovat vláda pravděpodobně až v příštím roce. Ministerstvo navrhuje sazby mezi čtyřmi až sedmi korunami na kilometr, tedy někde mezi rakouskými a německými sazbami. Mýtné by mělo vynášet ročně asi pět miliard korun. Nyní se výběr z dálničních známek od kamionů pohybuje kolem miliardy korun.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
