Od června začal Bohemia Sekt distribuovat 60 druhů lihovin značek Pražská vodka, Dynybyl, Nordic Ice a Silver Ice, kterých chce letos prodat 3,5 milionu lahví a už příští rok plánuje překročit čtyři miliony lahví. Koupě značek a části výroby V&S Group zajistí podle finančního ředitele Bohemia Sektu Ondřeje Beránka růst ročních tržeb největší české vinařsko-vinohradnické skupiny o 350 až 400 milionů ze současných 1,3 miliardy korun.
"Kvůli převodu výroby už jsme nakoupili klíčové stroje a zařízení," uvedl Vozdecký. Už nyní má Bohemia Sekt zaregistrovány dvě dceřiné společnosti, které budou lihoviny vyrábět i distribuovat - Pražská vodka & Destiláty s.r.o. se sídlem v Praze a Dynybyl s.r.o. založená v Mikulově. Tam firma využije prostory, zaměstnance, linky i sklady své firmy Víno Mikulov. Sídlo nově vzniklé pražské firmy, kde se bude vyrábět zejména nejprodávanější produkt Pražská vodka, Vozdecký neuvedl.
"Prodeje lihovin budeme moci vyhodnotit tak po dvou měsících. Chceme ale, podobně jako u sektů a klidných vín, upřednostnit kvalitu nad kvantitou," řekl obchodní ředitel Bohemia Sektu Dalibor Šebela. Výrobky, které V&S Group nikdy neexportovala, chce začít ještě letos vyvážet Bohemia Sekt na Slovensko.
Vinaři spoléhají zejména na prodej vodek a ginů, v nichž byl ovládnutý podnik V&S Group jedničkou na českém trhu.
"Cena za nákup části majetku V&S Group a značek byla úměrná," uvedl Vozdecký na dotaz ohledně ceny akvizice. Dále potvrdil, že se Bohemia Sekt poohlíží po koupích dalších vinařských firem mimo ČR. Přiznal, že jedná v Bulharsku, kde má zájem o kvalitního výrobce červeného vína. Bulhaři, kteří mají velmi dobrá vína, ale zastaralou výrobní technologii, nyní začínají hodně investovat, aby byli připraveni na vstup do EU plánovaný na rok 2007.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					