První test mezi městy Sendai a Kitakami na severu Japonska vlak absolvoval úspěšně při rychlosti 275 kilometrů za hodinu. Testy mají skončit začátkem roku 2008 a East Japan Railway doufá, že s vlakem dosáhne maximální rychlosti 405 kilometrů za hodinu.
Nejrychlejší železnicí současnosti je francouzský vlak TGV od koncernu Alstom SA. TGV, který dosahuje za provozu nejvyšší rychlosti 350 kilometrů v hodině.
Nový rychlovlak by měl zahájit komerční provoz v roce 2011, kdy East Japan Railway dokončí rychlotrať Tohoku, kterou nyní staví. Předpokládá se, že vlak urazí vzdálenost 580 kilometrů mezi Tokiem a Aomori za tři hodiny. Proti současné době jízdy je to polovina, napsala agentura AP.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					