Spořitelna od srpna zruší poplatky za rušení sporožira a běžného účtu, za deaktivaci vkladní knížky a účtu vedeného ve službě Servis 24, za ověření zůstatku na účtu v případě neoprávněné reklamace a některé drobné administrativní poplatky.
Ke zrušení poplatku za zrušení účtu již v květnu přistoupila HVB Bank, a to den po hrozbě žalob od SOS. Tyto poplatky již delší dobu nemají ani Komerční banka, Citibank, Živnobanka a Bawag. Naopak například ČSOB a Raiffeisenabank dosud platbu zákazníky, kteří chtějí ukončit účet a třeba odejít k jiné bance, zpoplatňují.
Ministr financí Bohuslav Sobotka na počátku června přišel se seznamem opatření, kterými chtěl regulovat tuzemské banky a lépe chránit jejich klienty. Navrhl mimo jiné zrušit některé poplatky včetně toho za zrušení účtu, ulehčit klientům přechod k jiné bance a zprůhlednit nabídky finančních ústavů. Proti se ostře postavila Česká národní banka, některé komerční banky i ekonomové. Konečné návrhy včetně možných změn zákonů budou hotové do konce září.
Podle Gajduškové však byla důvodem zrušení poplatku běžná revize sazebníku. Banka prý o tomto kroku rozhodla již v květnu a navazuje to na změny sazebníku na přelomu roku. Současná debata kolem poplatků však podle ní byla jedním z impulzů, který přispěl k načasování tohoto kroku.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					