"Dr. Hartz je a zůstane šéfem lidských zdrojů ve společnosti Volkswagen AG," řekl mluvčí největší evropské automobilky. Reagoval tak na informace, které se objeví v nejbližším vydání časopisu Wirtschafts Woche. Ten se v článku opírá o nejmenované zdroje, které tvrdí, že Hartz podá rezignaci.
Odstoupení je ale téměř jisté u předsedy závodní rady Klause Volkerta. Ten je ve funkci od roku 1990 a o záměru odstoupit již podle zástupců rady informoval zaměstnance.
"Je to dlouho plánovaný krok," potvrdil člen závodní rady Rolf Behrens, který působí v továrně Volkswagenu v Emdenu. Přesné datum Volkertova odchodu ale zatím nebylo oznámeno. Volkerta ve funkci nahradí místopředseda rady Bernd Osterloch.
Volkert v 90. letech spolupracoval s Hartzem na zavedení čtyřdenního pracovního týdne, čímž chtěl bojovat proti masivnímu propouštění.
Podle německého pracovního zákona mají závodní rady značné pravomoci a mluví do mnoha záležitostí ve firmě. Mají vliv jednak na přijímání nových zaměstnanců, tak na propouštění, vyslovují se však rovněž k takovým věcem, jako například kde má na pracovišti stát konkrétní stroj nebo zařízení. Vyjadřují se i k výši platů.
Volkswagen podal v minulých dnech trestní oznámení na bývalého personálního ředitele a člena představenstva společnosti Škoda Auto Helmutha Schustera, který je podezřelý z korupce. Podle posledního vydání týdeníku Focus se údajně Schuster, který se s firmou rozloučil minulý týden, nechával uplácet od některých výhradních prodejců na jednotlivých zahraničních trzích.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					