Téměř dvě třetiny dětí (64 procent) uvedly, že pokud chtějí něco koupit, požádají rodiče, ale nenaléhají na ně. Za to pětina na rodičích žadoní, dokud jim vytoužené věci nekoupí. Rovnou do nákupního košíku dává zboží 11 procent dětí. Agentura se na názory ptala 1530 dětí, vždy po souhlasu rodičů.
Odborníci dlouhodobě upozorňují, že dítě by nemělo být vystaveno masivnímu působení televizní reklamy. Děti začínají vnímat reklamu po třetím roce svého života, ale nerozumí jejímu smyslu. Teprve mezi pátým a sedmým rokem děti přestávají reklamě věřit a začínají jí konfrontovat se skutečností. Až děti starší sedmi let poznají, kdy jim reklama lže.
Výdaje firem na reklamu rostou každý rok. Jen letos v květnu utratily za televizní reklamu 2,1 miliardy korun, což je zhruba o čtvrtinu více než před rokem. Největší sumu peněz vydali výrobci potravin Danone a Nestlé.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					