Panují obavy, že Evraz, který je největším ruským výrobcem oceli, bude do hutí vozit vlastní polotovary a tím sníží výrobu oceli. V několika firmách by pak bylo ohroženo víc než 4000 míst, uvádí deník. "Ty obavy jsou zbytečné, zvítězí-li ekonomická logika. Není naším zájmem vozit do Ostravy polotovary," ujistil v pátek Abramov, který na schůzku přivezl i zástupce ruské vlády.
Právě od ruské vlády žádá Paroubek záruky, že Evraz splní všechny své závazky. "Premiér měl po rozhovoru s panem Abramovem velmi dobrý pocit," cituje MfD premiérovu mluvčí Lucii Orgoníkovou. Podle mluvčí schůzka rozptýlila obavy z prodeje firmy do ruských rukou.
Skupinu Evraz doporučila privatizační komise za vítěze tendru na prodej téměř stoprocentního podílu ve Vítkovice Steel. Firma za ocelárny nabídla 7,05 miliardy Kč. Koncem června Evraz oznámil, že v případě úspěšné privatizace nepočítá s výrazným propouštěním lidí z firmy.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
