Vyšetřování se zaměřilo na praktiky, při nichž firma platila zaměstnancům rádií za to, že budou prezentovat zpěváky vydavatelství Sony BMG. Podnik se podle Spitzera zavázal, že s touto praxí skoncuje a zavede dozor, jehož úkolem bude sledovat, jak se ve firmě dodržují vyšší standardy.
Spitzer se dostal do povědomí tím, že podává žaloby na známé podniky. I v tomto případě rozeslal obsílky zástupcům všech čtyř největších nahrávacích společností, vedle Sony BMG rovněž Universal Music, EMI Group a Warner Music Group. Chtěl od nich informace o praktikách, které se označují jako "payola". Spor s těmito třemi podniky zatím pokračuje.
"Vyšetřování ukazuje, že proti očekávání posluchačů, tedy že se skladby zařazují do vysílání na základě uměleckých měřítek a popularity, o jejich zařazení často rozhodují nezveřejněné částky placené rozhlasovým stanicím a jejich zaměstnancům," řekl Spitzer na tiskové konferenci.
Obsílek se dočkali i zástupci rozhlasových stanic Clear Channel Communications, Infinity Broadcasting ze skupiny Viacom, anebo Cox Radio. Mluvčí EMI odmítla k závěru vyšetřování cokoli říci a odkázala na výroční zprávu firmy. V té je o sporu zmínka a podnik tvrdí, že s napadenými praktikami skončil.
"S kanceláří pana Spitzera plně spolupracujeme a očekáváme, že naše praktiky budou shledány za zcela v souladu se zákonem," reagovala společnost Clear Channel. Zástupci společnosti Infinity komentář odmítli poskytnout.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
