V současnosti mají povolení MF tři společnosti, ještě loni mohla telefonní soutěže provozovat pouze společnost Erika. Letos povolení dostaly další dvě firmy. Jedna z nich - Media Games - už provozuje v televizi Prima soutěž Nekonečná šance. Druhá - Českomoravská loterijní - vstup na trh teprve plánuje. "Telefonní loterie má značnou dynamiku, budeme se zaměřovat hlavně na mladší hráče," řekl HN její generální ředitel Jiří Kožich.
Přesnou sumu peněz z telefonního sázení tak zatím může prozradit jen hlavní hráč na trhu Erika. Celkové tržby Eriky podle předsedy představenstva Milana Jelínka loni přesáhly 245 milionů korun, předloni byly pod 160 miliony. Do nich ale spadají i příjmy z jiných aktivit jako erotické linky, teletext či sms. Soutěže po telefonu, kterých Erika provozuje desítky, většinou jako součást televizních pořadů, podle Jelínka tvoří asi polovinu aktivit firmy.
Ministerstvo financí ukládá, že nejméně 22 procent vsazených peněz musí být vyplaceno na výhry. Poskytovat hlasové služby může v Česku libovolná firma, která se prokáže výpisem z obchodního rejstříku a z rejstříku trestů. Provozování těchto služeb je stále snadnější, telekomunikační zákon, platný od května, například zrušil povinnost odevzdávat Českému telekomunikačnímu úřadu výkazy s počtem volajících, píšou Hospodářské noviny. Problémem telefonních loterií jsou ale podvodníci, upozorňují.



 
				







 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					 Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
						Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
					 Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
						Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
					 Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
						Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
					