Službu SMS Servis lze nově zřídit i na pobočkách banky

01.08.2005 | , GE Money Bank
Tiskové zprávy


Klient tak má kdykoli a kdekoli přehled o svých účtech. Dosud byla tato služba k dispozici k Mobil Bance a Internet Bance, nyní ji lze zřídit samostatně. Zřízení, změna i zrušení služby je zcela zdarma.

Služba SMS Servis klientům umožňuje dostávat na jakýkoli mobilní telefon aktuální informace o svém účtu dle předem zadaných požadavků. Dosud bylo možné si ji zřídit ke službám Mobil Banka a Internet Banka, nyní je k dispozici klientům i samostatně. Mohou si ji tak zřídit i klienti, kteří nevyužívají žádný z kanálů přímého bankovnictví.

Služba je však provázána – zobrazit i změnit nastavení služby je možné na obchodním místě a v Internet Bance bez ohledu na to, kde byla založena. V Mobil bance lze službu založit či zrušit,“ řekla Miluše Hlávková, manažerka přímého bankovnictví GE Money Bank.

Klient si může nastavit, jaké informace chce na svůj mobilní telefon pravidelně dostávat:

  • Informace o příchozích či odchozích platbách dle volitelných parametrů (dle typu transakce, variabilního symbolu, účtu příjemce a výše částky)
  • Informace o změně zůstatku pokud zůstatek disponibilní či účetní překročí či naopak klesne pod klientem zadanou hranici
  • Pravidelná informace o zůstatku –  klient si může vybrat periodicitu  denní, týdenní, měsíční či na konci měsíce a rovněž si zvolí datum zaslání zprávy a čas zasílání zpráv
  • Informace o vstoupení do nepovoleného debetního zůstatku

Službu SMS Servis lze zřídit nejen k běžnému účtu (korunovému i devizovému), ale také k účtu spořícímu a k revolvingovému termínovanému vkladu. Založení, změna i zrušení služby SMS Servis je zdarma.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy