Easyresearch.biz přináší rychlé a snadné on-line výzkumy pro každého

02.08.2005 | , Easyresearch.biz
Tiskové zprávy


Easyresearch.biz umožňuje firmám snadno, rychle a za nízké ceny vytvářet profesionální on-line dotazníky, distribuovat je e-mailem nebo umísťovat na internetu a získávat atraktivní, profesionálně zpracované výsledky potřebné pro kvalitnější, fakty podložené rozhodování. "Službu ocení zejména malé a střední firmy z nejrůznějších oborů. Easyresearch.biz jim otevírá nové možnosti v oblastech řízení lidských zdrojů, řízení vztahů se zákazníky a v marketingu," řekl Petr Mára, managing partner společnosti easyresearch.biz, a dodává: "Ale s easyresearch.biz si na své přijdou i profesionálové z výzkumu a velkých korporací."

Součástí služby je knihovna výzkumů, která obsahuje předdefinované dotazníky na běžně řešené problémy z oblasti reklamy, marketingu a lidských zdrojů. Uživatelé tak namísto vytváření vlastních výzkumů mohou sáhnout po již hotové předloze. Zatím jsou zákazníkům k dispozici například tyto dotazníky: test názvů nové služby/výrobku, test návrhů obalu, hodnocení webových stránek, test spokojenosti zaměstnanců, vzájemné hodnocení zaměstnanců nebo výstupní dotazník pro odcházející zaměstnance.

Služba je placená a nabízí na výběr 4 úrovně ročních licencí, které se liší počtem přijatých vyplněných dotazníků. Základní roční licence stojí 14.900 Kč za 500 volných responsí, tedy 500 přijatých vyplněných dotazníků. „Díky absolutnímu využití informačních technologií
a minimalizaci nákladů na lidskou práci nabízíme ceny výrazně nižší ve srovnání s cenami klasických metod výzkumu. Ovládání easyresearch.biz zvládne intuitivně každý běžně zkušený uživatel internetu
,“ uvedl Petr Mára.

Jak easyresearch.biz funguje v praxi? - příklad krok za krokem
Na pondělní dopolední poradě dostal HR manažer firmy se 100 zaměstnanci za úkol zjistit jejich postoj k nově navrhovanému systému benefitů

  1. HR manažer ve svém zabezpečeném uživatelském účtu vytvoří dotazník, případně upraví již hotový. Určí, do kdy bude dotazník zaměstnancům přístupný, přepne výzkum do režimu, kdy každý zaměstnanec bude moci hlasovat jen jednou.
  2. Easyresearch.biz vygeneruje unikátní webový odkaz na stránku s dotazníkem.
  3. Tento odkaz spolu s průvodním textem HR manažer rozešle e-mailem všem zaměstnancům ještě v pondělí odpoledne. Zaměstnanci anonymně vyplní dotazník.
  4. Během úterý může manažer sledovat průběžný stav hlasování. Aktuální výsledky se generují automaticky.
  5. Ve středu dopoledne je výzkum uzavřen a HR manažer má okamžitě k dispozici automaticky zpracované finální výsledky ve formě hotových grafů nebo excelových tabulek se zdrojovými daty pro další práci.

Na tvorbě služby se podílel tým expertů z oborů sociologie, informačních technologií, marketingu, reklamy a grafického designu. "Na nápad vytvořit easyresearch.biz nás přivedli klienti, kteří postrádali do-it-yourself výzkumný nástroj a pro které jsme stále častěji vytvářeli on-line dotazníky na zakázku," řekl za celý tým Mára.

Nemusíte být expert na výzkumy, je to vlastně velmi snadné - přesvědčete se na stránkách www.easyresearch.biz.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy