"V pátek jsme obdrželi souhlas antimonopolního úřadu s potenciálním spojením obou firem. Na konci příštího týdne bychom mohli začít znovu s Travel Servicem jednat," citoval list prezidenta ČSA Jaroslava Tvrdíka.
Kolik jsou ČSA ochotny za Travel Service, který je také majitelem nízkonákladové letecké společnosti SmartWings, zaplatit, Tvrdík neuvedl. Upozornil pouze, že cena záleží na mnoha okolnostech, například na výsledcích hloubkové prověrky ve firmě.
ČSA chtějí Travel Service koupit hlavně kvůli dopravě turistů na dovolené. S ČSA by tako mohli létat turisté Čedoku, Canaria Travel, Firo a Exim Tours.
Správní řízení zahájil antimonopolní úřad na návrh ČSA v polovině března. Navrhované spojení firem se týká pravidelné i nepravidelné letecké přepravy osob. Podle informací ČTK se spojení obou firem obávají některé společnosti operující na pražském letišti.
ČSA se na trhu pravidelné dopravy z Prahy podílejí asi 48 procenty, Travel Service s linkami Smart Wings asi třemi procenty. Na nepravidelných linkách je lídrem trhu Travel Service s 50 procenty, zatímco ČSA loni měly na tomto trhu dvacetiprocentní podíl.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
