Havel ve svém projevu ve Dvoraně pražského Rudolfina řekl, že ve sféře podnikání existují jevy, které nelze promítnout do cifer. Hospodářský rozvoj má své dobré i špatné důsledky, které jsou často velmi dlouhodobé, řekl. "Co je důležité? Jak zacházíme s naší planetou, jak zacházíme s naší vlastí, s naším osídlením, kvalita života, jeho atmosféra, estetická stránka našeho bydlení," jmenovala bývalá hlava státu některé z hodnot přesahujících byznys a podnikání.
Prestižní univerzita Thunderbird prostřednictvím spolupracující školy CMC Graduate School of Business v Čelákovicích propůjčila bývalému prezidentovi čestný titul Doktor mezinárodního práva Honoris Causa.
Spolu s Havlem obdrželo řádné tituly 22 absolventů druhého ročníku exekutivního MBA programu Thunderbird a CMC. Promující třída byla složena z vrcholových manažerů v oborech telekomunikací, bankovnictví či právního poradenství ze sedmi zemí - z České republiky, Itálie, Kanady, Kuvajtu, Makedonie, Ruska a Spojených států.
Škola CMC byla založena v roce 1990 z iniciativy ministerstva průmyslu tehdejšího Československa a Agentury Spojených států pro mezinárodní rozvojovou pomoc (USAID). Studijního programu se doposud zúčastnilo více než 70 manažerů ze 17 zemí.
Studium na univerzitě Thunderbird od jejího založení v roce 1946 absolvovalo více než 35.000 mužů a žen ze 139 zemí. Osnovy školy jsou založené na myšlence, že vrcholoví manažeři musí znát nejen spletitosti obchodní sféry, ale měli by také být schopni komunikovat s lidmi různých zemí a kultur.
Také při promoci vždy jeden absolvent z každé země krátce představil svou vlast a její vlajku. "Má země je nejen zemí s bohatou historií, ale i zemí milých lidí, jasnozřivých mozků, světoznámého piva, unikátního vína, půvabných žen," prohlásil za české promující Jakub Hladík, který je současně šéfem Kanceláře Václava Havla.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
