Značka Klasa by měla propagovat české potraviny, a pomoci tak českým podnikatelům v evropské konkurenci. Udělována je od roku 2003. Mezi nově oceněnými výrobci jsou mlékárny, masny, výrobci mouky, ale například i výrobce medu z Moravy. Nejčastěji oceňovanými produkty jsou uzeniny, pečivo, sýry či jogurty.
Na propagaci známky letos stát vyčlenil 130 milionů korun. Nyní podporu zvýšil o dalších 39 milionů, které SZIF využije na silnější reklamní kampaň. "K navýšení rozpočtu jsme přistoupili s cílem zvýšit propagaci značky Klasa v regionech," uvedla ředitelka odboru pro marketing SZIF Erika Havlasová. Zájem o produkty Klasa roste podle ní nejen u spotřebitelů, ale i u velkých obchodních řetězců.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
