Výměnu těchto značek, které svou symbolikou neodpovídají tzv. Vídeňské konvenci a platné legislativě, nařizuje vyhláška z roku 2001. Podle ministra jejich výměna na silnicích I. třídy a na dálnicích již proběhla a kraje s výměnou zbylého značení počítají v příštím roce. U místních komunikací musí správci podle ministra zvážit, zda je jejich osazení vůbec nutné a případně je vyměnit až doslouží.
Povinná výměna do konce příštího roku se týká například cedule označující stezku pro chodce, konec hlavní silnice, vodorovně značených přikázaných směrů jízdy či označení autobusové zastávky. Zbylé značky, které například ještě nemají reflexní úpravu, se budou měnit až po skončení jejich životnosti.
Na výměnu všech nevyhovujících dopravních značek na silnicích první třídy chybí podle provozního ředitele Ředitelství silnic a dálnic Otakara Vacína desítky milionů korun. Letos dá ŘSD na výměnu značení na těchto komunikacích 45 milionů korun, na dálnicích pak 15 milionů a požádalo o navýšení rozpočtu o dalších 17 milionů korun.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
