Na problém podle MfD upozornili čtenáři diskusního fóra serveru MobilMania.
"Za telefonický hovor na hlasovací číslo reality show VyVolení v televizi Prima zaplatí Oskarovi zákazníci 34 korun za minutu. Tuto cenu máme uvedenou na našich webových stránkách i ve veškeré další komunikaci," potvrdila Zuzana Doležalová z Oskara. Nesprávná informace na webových stránkách VyVolených a při průběhu soutěže samé podle není nebyla způsobena Oskarem. "Uděláme vše pro to, aby provozovatel hlasování naše zákazníky informoval přesně," řekla MfD.
Prima divákům tvrdila, že cena telefonátu je 6,80 koruny ze všech sítí. "Máme smlouvu s Českým Telecomem, kde je jasně garantována cena za jedno telefonické hlasování 6,80," řekla MFD mluvčí Primy Jana Malíková. "Kvůli technickým problémům při propojení mezi Telecomem a Oskarem se stalo, že nebyla účtována tato cena. Do doby, než bude vše vyřešeno, nebude možné ze sítě Oskar hlasovat telefonicky, pouze posílat SMS," podotkla.
Problém podle MfD vznikl, když pořadatel VyVolených chtěl od operátorů, aby před zahájením změnili cenu z původní minutové sazby na kratší a levnější interval. Operátoři Eurotel a T-Mobile účtování změnili. Oskar oznámil, že to může z technických důvodů udělat až v průběhu září. Telecom i Prima tvrdí, že jinak účtovanou cenu objevily až nyní během provozu, píše MfD.
Oskar s Telecomem teď pracují na tom, aby vše bylo podle uvedených pravidel, 1,8 milionů Oskarových zákazníků nebude moci v mezičase telefonicky hlasovat, poznamenává.
O cenu z hlasovacího hovoru se dělí Oskar, Prima a Český Telecom, kterému linka patří. Nyní řeší, co s vybranými penězi, zda je vrátí zákazníkům. Podle propojovacích smluv je zatím větší část u Oskara, který slíbil, že se bude snažit to řešit. T-Mobile při podobné akci 'Melouny se valí' na konci roku 2002 zákazníkům peníze vracel, dodává Mladá fronta Dnes.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
