Podle Eura tak Bednář učinil 24. srpna, tedy přesně rok po udělení pokuty. Bednář nyní ve funkci končí. Od pátku nastoupí do čela úřadu dosavadní náměstek ministra průmyslu Martin Pecina.
"Mohu potvrdit vaši informaci, že předseda ÚOHS v dané věci vydal druhostupňové rozhodnutí, kterým případ vrátil příslušnému odboru k novému projednání a vydání nového rozhodnutí," řekl Kristián Chalupa z tiskového odboru úřadu. Případ byl vrácen z důvodu procesního pochybení příslušného odboru úřadu, který rozhodoval v prvním stupni, vysvětlil. Řízení tedy dále probíhá.
Vyjádření stavebních spořitelen nyní zjišťuje.
Deník Mladá fronta Dnes má podle serveru iDnes k dispozici Bednářovo rozhodnutí i s odůvodněním. Bednář v něm prý píše, že důkazy nestačí a že šetření lze napadnout kvůli procesním chybám. Také zpochybnil způsob výpočtu pokut pro jednotlivé spořitelny. Postavil se i proti původnímu nařízení, aby spořitelny vrátily své poplatky na úroveň roku 1999, kdy měl kartel podle původního šetření začít fungovat.
Nejvyšší pokutu, 228 milionů korun, dostala loni údajně Českomoravská stavební spořitelna. Spořitelny však tvrdily, že žádnou kartelovou dohodu o zvyšování poplatků neuzavřely.
Na antimonopolní úřad se předtím obrátilo Sdružení obrany spotřebitelů. Nelíbilo se mu například, že spořitelny zvyšovaly poplatky a zaváděly nové. SOS poukazovalo také na to, že klienti nemohou nespokojenost řešit odchodem od spořitelny, protože by přišli o státní podporu až 4500 korun ročně.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
