Reklamu sleduje 13 procent diváků, kterým však nabízení zboží a služeb vadí. Se zájmem ji sleduje šest procent respondentů. Jen dvě procenta dotázaných soudí, že reklamy by mělo být v televizi více. Naopak dvě třetiny respondentů zastává názor, že reklama by měla být omezena.
Dalších 14 procent diváků si myslí, že reklama by měla být zakázána. Zhruba stejný podíl, 15 procent, zastává názor, že reklama v televizi by měla zůstat ve stejné míře jako nyní.
Průzkum Market & Media & Lifestyle - TGI, MEDIAN, 05/II+ 05/III se uskutečnil od letošního ledna do června na vzorku 7659 obyvatel ČR ve věku od 12 do 79 let.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
