Automobilwoche s odvoláním na zdroje ze společnosti uvedl, že produkce součástek má být do Škody přesunuta z německého města Kassel a z továrny divize Opel ve španělském městě Prat. Wittig listu řekl, že divize hodlá rozhodně začít s výrobou terénního vozu Yeti, která by mohla být spuštěna začátkem roku 2009.
Německý list Bild oznámil, že Volkswagen bude vyrábět svůj nový vůz pro volný čas (SUV) raději v Německu než v Portugalsku, kde by montáž jednoho vozu stála minimálně o 1000 eur méně. Automobilka se na tom podle listu dohodla se závodní radou. Firma, která má rozhodnutí ohlásit v pondělí, se ke zprávě odmítla vyjádřit.
Zdroj obeznámený s průběhem jednání řekl agentuře Reuters, že vedení automobilky a zástupci zaměstnanců jsou blízko dohodě. Obě strany podle zdroje usilují o to, aby se nový vůz vyráběl v Německu. Firma již dříve uvedla, že zaměstnanci v hlavní továrně v německém Wolfsburgu budou muset souhlasit se snížením mezd, aby si produkci nového vozu zajistili.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
