Podle mluvčího Škody Auto Vladimíra Šulce je absurdní, aby se převáděla výroba součástek, když ji automobilce zajišťují zcela jiní dodavatelé. Podle Šulce se pouze hovořilo o částečné volné kapacitě ve výrobě motorů v Mladé Boleslavi. Tříválcové agregáty a také převodovky firma dodává do koncernu, a ve výrobě agregátů by tak několik nových míst vzniknout mohlo.
Počet zaměstnanců ve Škodě se navíc mění průběžně, v poslední době spíše stoupá. Hromadný nábor lodí organizuje automobilka pro svůj závod v Kvasinách, kde se letos v závěru roku má začít vyrábět nový model roomster. Další pracovní místa výhledově vzniknou v Mladé Boleslavi díky plánovanému rozšíření vývojového centra.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
