Plánovaný hospodářský výsledek dnes Wittig neupřesnil, ale má být v podobném objemu jako loni, kdy automobilka vykázala nezdaněný zisk 4,815 miliardy korun. Zákazníkům na celém světě loni prodala 451.675 vozů.
Mezi další výhledové cíle automobilky patří plán získat první místo na trzích ve střední Evropě a tržní podíl ve výši dvou procent na trzích západní Evropy. Mezi perspektivní cíle patří snaha rozšířit pozice automobilky ve východní Evropě a Asii včetně Číny. Vedení automobilky také hodlá i do budoucna udržet schopnost samofinancování svých projektů.
S rozvojovými plány automobilky souvisí i nutnost rozšířit vývojové centrum v Mladé Boleslavi. Škoda Auto proto chce do jeho rozšíření investovat asi 1,2 miliardy korun. Vytvoří tak až 370 nových pracovních míst, hlavně pro odborníky s vysokoškolským vzděláním. Již letos kvůli tomu do přípravy této investice Škoda investovala asi 240 milionů korun a přijala zde nových 80 lidí.
V letech 2006 hodlá k současné hlavní budově v současném areálu přistavět třetí patro a na druhém břehu Jizery vybudovat technologické centrum se všemi laboratořemi. Automobilka tuto investici zajistí s dotací od ministerstva průmyslu a obchodu.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
