"Je to o lidech, kteří squatují u sousedů, protože ti mají krásně vybavený byt," říká kreativní ředitel agentury Tomáš Belko. Úkolem jeho týmu bylo vzkázat lidem, že Ikea zlevnila a je dostupná pro každého. Podle MfD jde o prestižní zakázku. Tvůrci reklam pro Ikeu totiž obvykle sbírají oborové ceny.
Agentura nechce mluvit o rozpočtu. "Je známo, že filozofií Ikey je neutrácet zbytečně. Rozpočet je kumulovaný pro více zemí," uvedl ředitel agentury Pavel Maurer. Řádově jde o statisíce eur, dodal. Natočit půlminutový spot obvykle stojí dva až pět milionů korun, napsala MfD.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
