Doplnila, že po dokončení transakce bude mít téměř 90 procent akcií s hlasovacími právy ve společnosti STS, což je servisní organizace Markízy. V současné době v ní má asi 49 procent akcií, a STS tedy zcela neovládá.
CME výrazně posílí vliv také ve společnosti Markíza, která je držitelem vysílací licence. CME v ní drží zhruba 34 procent akcií a po dokončení transakce bude ovládat zhruba 80 procent. Zbývající akcie, které CME nebude vlastnit, budou držet slovenští partneři CME Ján Kováčik a Milan Fiío.
Po dokončení transakce vzroste vlastnický podíl držený společnosti CME v provozních společnostech působících na slovenském trhu ze současných 70 na 80 procent.
"Jsme rádi, že máme možnost navýšit investice ve Slovenské republice a získat kontrolu nad TV Markíza ještě před obnovením licence na televizní vysílání, ke kterému má dojít příští rok," uvedl generální ředitel CME Michael Garin.
CME bude za akcie platit ve dvou splátkách. Hned po dokončení transakce zaplatí 23,8 milionu dolarů a dalších až 4,9 milionu USD k 31. květnu 2006. Výše druhé splátky bude záviset na splnění dalších podmínek. Transakce má být uzavřena do konce tohoto roku, své slovo ale ještě řeknou regulační orgány.
Společnost CME se angažuje také na českém televizním trhu, kde ovládá nejsledovanější televizi Nova a sportovní stanici Galaxie Sport. Nova skupině zajišťuje i největší část příjmů. CME dále vlastní podíly v televizních stanicích v Chorvatsku (Nova TV), Rumunsku (Pro TV, Acasa, Pro Cinema), ve Slovinsku (Pop TV, Kanal A) a na Ukrajině (Studio 1+1).



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					