Zástupci vedení automobilky i koncernu na dnešním slavnostním aktu zdůraznili rozdíl mezi stavem továrny v roce 1991 a dnes. Místopředseda dozorčí rady automobilky Wolfgang Bernhard upozornil, že například denní produkce za tu dobu vzrostla více než trojnásobně na dnešních 2200 vozů a zdvojnásobila se i produktivita práce. Zlepšení nastalo i v bezpečnosti práce a kvalitě vozů.
V roce 1991, kdy koncern VW vstoupil do automobilky, vyrobila Škoda přes 172.000 vozů. Postupně navyšovala výrobu, prodeje i svoji účast na světových trzích. Letos firma počítá s rekordní výrobou kolem 491.000 vozů a jejich prodejem na 85 trzích světa a v příštím roce počítá s atakováním dosud nepokořené půlmilionové hranice. Zhruba do roku 2008 plánuje zvýšit prodej až na 600.000 vozů.
Ve spolupráci s koncernem nejdříve prošel omlazovací kůrou model favorit, jenž se dočkal i zásadního přepracování a na trh vstoupil v roce 1994 jako nový vůz Škoda Felicia. O dva roky později byl představen model střední třídy Škoda Octavia, který byl zároveň prvním modelem značky, který využil strategii sdílených společných modulů a technologií s dalšími vozy koncernu Volkswagen. V roce 1999 začala automobilka vyrábět Škodu Fabia, v roce 2001 luxusní limuzínu Superb a ve stejném roce skončila výroba felicií. Loni Škoda uvedla na trh octavii nové generace a starší model dosud vyrábí souběžně. Kromě výroby fabií, octavií a superbů chystá na jaře 2006 představit i čtvrtou modelovou řadu Roomster.
Dosud nejúspěšnějším modelem po vstupu VW do Škody Auto byla felicia, které se vyrobilo rekordních 1,4 milionu kusů. Až za ní následují modely fabia a octavia, kterých se dosud vyrobilo ve všech variantách v obou případech více než 1,3 milionu. K celkové pětimilionové bilanci přispělo i 768.000 vyrobených formanů a favoritů a přes 84.000 superbů.
Od roku 1991 do dnešní doby se vyrobilo nejvíce vozů Škoda v hlavním závodě v Mladé Boleslavi, a to přes 3,7 milionu vozů. Přes 727.000 vozů vyrobil montážní závod Vrchlabí, kde se dnes soustředí produkce staršího modelu Octavia Tour a speciálních verzí octavií. V Kvasinách, kde se vyrábí superb a chystá výroba roomsteru, se za toto období vyrobilo celkem téměř 390.000 vozů.
Na výrobě vozů Škoda se až do roku 2000 podílel i montážní závod v Polsku. Nyní se montují vozy Škoda v továrnách na Ukrajině, Bosně a Hercegovině, Indii a Kazachstánu. Chystá se také montáž v Číně.
Koncern Volkswagen vstoupil do automobilky Škoda Auto v roce 1991, kdy se stal majitelem 30 procent akcií firmy. Postupně svůj podíl navyšoval a 30. května 2000 se stal stoprocentním vlastníkem automobilky.
Po vstupu koncernu prochází postupnou modernizací nejen hlavní závod Škody Auto v Mladé Boleslavi, ale i pobočné závody ve Vrchlabí a Kvasinách a byla postavena nová motorárna. V současné době se chystá i výrazné rozšíření a modernizace vývojového centra v Mladé Boleslavi a automobilka zde ve spolupráci s městem také staví nový vysokoškolský areál.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					