Zákaznické centrum Interoute zaměstná v Praze stovku odborníků

09.11.2005 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


PRAHA 9. listopadu (ČTK) - Evropská telekomunikační společnost Interoute, která provozuje hlasové a datové sítě, se rozhodla přesunout z Velké Británie do Prahy své hlavní zákaznické centrum pro všechny síťové služby. Během tří let by nové pražské centrum mělo zaměstnat až sto odborníků. Výši investic, které si přesun zákaznického centra vyžádá, společnost Interoute nezveřejnila.

Podle Jarmily Horské z agentury CzechInvest se většina vytvořených pracovních míst bude týkat vysokoškolsky vzdělaných pracovníků. "Přesunem tohoto zákaznického centra do Prahy se ČR stává jednou z hlavních základen této společnosti. Velkou roli při umístění centra sehrála dobrá pověst našich odborníků," řekla Horská. Dodala, že avizovaný počet pracovních míst v pražské pobočce Interoute nemusí být konečný.

Vladimír Hendrych ze společnosti Interoute uvedl, že nepůjde o klasické telefonní (call) centrum, které má za úkol pouze zprostředkovat tok informací od zákazníků k jednotlivým specialistům. Mezinárodní tým odborníků totiž bude schopen ihned zodpovědět i vysoce specializované a odborné dotazy zákazníků.

"Naše zákaznické centrum vychází z jiné koncepce, než je obvyklé. Jeho základnou nejsou administrativní pracovníci, ale technický personál, což nám umožní poskytovat vysoce odborný a individuální servis," uvedl Hendrych.

Společnost Interoute je podle CzechInvestu nejrychleji rostoucím poskytovatelem telekomunikačních služeb a provozovatelem nejvyspělejší a nejhustěji propojené hlasové a datové sítě v Evropě. Firma poskytuje inteligentní, zákazníkem řízené síťové služby širokému spektru zákazníků - pevným i mobilních operátorů, firemním zákazníkům i vládám. Své služby poskytuje v celé Evropě a v Severní Americe.

V ČR již umístily svá telefonní (call) centra či střediska zákaznických služeb například společnosti Air France, Lufthansa, Accenture či Acer.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK