Podle Jarmily Horské z agentury CzechInvest se většina vytvořených pracovních míst bude týkat vysokoškolsky vzdělaných pracovníků. "Přesunem tohoto zákaznického centra do Prahy se ČR stává jednou z hlavních základen této společnosti. Velkou roli při umístění centra sehrála dobrá pověst našich odborníků," řekla Horská. Dodala, že avizovaný počet pracovních míst v pražské pobočce Interoute nemusí být konečný.
Vladimír Hendrych ze společnosti Interoute uvedl, že nepůjde o klasické telefonní (call) centrum, které má za úkol pouze zprostředkovat tok informací od zákazníků k jednotlivým specialistům. Mezinárodní tým odborníků totiž bude schopen ihned zodpovědět i vysoce specializované a odborné dotazy zákazníků.
"Naše zákaznické centrum vychází z jiné koncepce, než je obvyklé. Jeho základnou nejsou administrativní pracovníci, ale technický personál, což nám umožní poskytovat vysoce odborný a individuální servis," uvedl Hendrych.
Společnost Interoute je podle CzechInvestu nejrychleji rostoucím poskytovatelem telekomunikačních služeb a provozovatelem nejvyspělejší a nejhustěji propojené hlasové a datové sítě v Evropě. Firma poskytuje inteligentní, zákazníkem řízené síťové služby širokému spektru zákazníků - pevným i mobilních operátorů, firemním zákazníkům i vládám. Své služby poskytuje v celé Evropě a v Severní Americe.
V ČR již umístily svá telefonní (call) centra či střediska zákaznických služeb například společnosti Air France, Lufthansa, Accenture či Acer.