Na druhé příčce se mezi požadavky na vyhledání internetových stránek umístil vyhledávač Yahoo! s podílem 21,8 procenta. Třetí místo zaujal vyhledávač MSN (11,3 procenta) a čtvrté AOL (7,2 procenta.
Nejrychlejší nárůst zaznamenala mezi největšími vyhledávači společnost Ask Jeeves. Proti letošnímu červnu se v říjnu zvýšil počet dotazů na jejím vyhledávači o 77 procent.
Růst celého trhu byl 15procentní a Google si tak s nárůstem o 21 procent vedl lépe než všechny vyhledávače dohromady. Proto se zvýšil i jeho podíl na trhu, který byl v červnu podle Net Ratings o dva procentní body nižší.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
