Předloni osobní letecká přeprava v pětadvacítce stoupla oproti předchozímu roku o 8,8 procenta na 650 milionů cestujících. Téměř čtvrtina připadla na vnitrostátní lety, více než dvě pětiny na lety v rámci EU a více než třetina na lety mimo společenství.
Relativně největší nárůst připadl na nováčky, z nichž sedm, včetně Česka, zaznamenalo růst vyšší než o 25 procent. Žebříček vedlo Slovensko (+73 procent), následované Lotyšskem (+49), Estonskem (+40) a Litvou (+38). Nejméně, jen o čtyři procenta, vzrostl počet pasažérů v Portugalsku a Lucembursku. Nejvíce se v unii létá mezi Španělskem a Británií, jakož i mezi Španělskem a Německem.
Ještě rychleji předloni vzrostla letecká přeprava nákladů a pošty, celkem o 9,6 procenta na 10,7 milionu tun. Čtyři pětiny připadly na lety mimo unii, zejména do Severní Ameriky, Dálný východ a Blízký východ. Skoro polovina zásilek připadala na německá a britská letiště. Největším nákladním leteckým přístavem zůstává Frankfurt (1,8 milionu tun), za nímž následují Amsterdam, Heathrow a Charles de Gaulle - dohromady přes tato čtyři největší letiště putovalo 56 procent nákladu.
Letecká přeprava utrpěla v roce 2001 a počátkem roku 2002 kvůli teroristickým útokům na USA. Od druhé poloviny roku 2002 však přišlo postupné oživení.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
