V soutěži v současné době pokračuje devět uchazečů, kteří koncem ledna podávali předběžné nabídky. Podle informací týdeníku má zhruba polovina z nich zájem především o potenciál letiště. Osud 1600 zaměstnanců firmy má být až na druhém místě.
Podle zdrojů Eura by hloubkovou kontrolu v Aeru mělo provést pět či šest zájemců. "I když vhledem ke složitosti transakce se tento počet zdá být přehnaný. Než šest uchazečů dokončí časově náročné due diligence, hrozí, že se nestihne termín na podání finálních nabídek, který je dnes stanoven na druhou polovinu dubna," uvedl list. V polovině května má o prodeji rozhodnout vláda, odsunutí rozhodnutí by mohlo kvůli volbám ohrozit podle Eura celou privatizaci.
Nový majitel Aera by měl vzejít z konsorcií Benson RPG, Český letecký průmysl, PPF a J&T, Tav-Zeveta a společností Aero Kilcullen Consortium, Eco-investment, HTC holding, Oakfield a Slovácké strojírny. Podle Eura budou favority v soutěži ty firmy, které mají ve svých podnikatelských záměrech vedle zájmu o letiště také zájem o zachování a rozvoj výroby.
Stát ve výrobci letadel prodává téměř stoprocentní podíl a dluhy firmy za více než deset miliard korun.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
