Podle odborářského tisku vedení firmy oznámilo blížící se uzavření provozu svařovny při návštěvě Vrchlabí 30. ledna. Odboráři upozornili, že od počátku 90. let minulého století zde firma postupně uzavřela lisovnu, čalounickou dílnu, v roce 2001 lakovnu a v roce 2004 nástrojárnu. Ve Vrchlabí nyní podle odborářů kolují zvěsti o blížícím se konci výroby octavie 4x4, případně o výrazném omezení její produkce od roku 2008. Nikdo zde podle tisku také neví, jak dlouho a v kolika směnách se zde bude vyrábět starší model octavie. Tento trend je ale podle odborářů v rozporu se sliby vedení firmy o slibné perspektivitě tohoto pobočného závodu. Podle odborářů sice nedávno firma investovala do komunikací vně i uvnitř závodu i do logistiky, ale téměř nic do technologií.
Mluvčí firmy Jaroslav Černý řekl, že zatím nebude tyto zprávy jakkoliv komentovat.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
