Téměř každá země podmiňuje poskytnutí investičních pobídek položkou zvanou "local content", doslova přeloženo "místní obsah". Znamená to dodávky ze země, ve které se investor chce angažovat. Někde jsou místní dodávky stanoveny procentním podílem, jinde je hranice určena obdobím. Taková podmínka podle Kulhánka zaručuje, že investice nepomůže jen danému odvětví, ale podpoří i další oblasti.
Za druhou základní podmínku investičních pobídek Kulhánek považuje hmotnou podporu pracovních míst. Aby bylo dosaženo snížení nezaměstnanosti v určité lokalitě, nelze mluvit jenom obecně o pracovním místě, ale o pracovním místě pro kmenového občana příslušného regionu, případně pro občana České republiky, píše Kulhánek.
Obecně pracovní místo může být v rámci Evropské unie obsazeno občanem jakéhokoliv státu, ale podpora jde z daní občanů České republiky, upozorňuje Kulhánek. A to podle něho zřejmě není to, čeho se má dosáhnout.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
