Testem bude podle deníku projekt v Ústí nad Labem. Pokud zde zákazník utratí během tří měsíců méně než tisíc korun bez daně z přidané hodnoty, může přijít o členskou kartu. Pokud se postup osvědčí, chce ho Makro aplikovat i v dalších prodejnách.
"Tyto klienty chceme vyřadit, protože to nejsou ti, pro které fungujeme. Tisíc korun za tři měsíce neutratí ani běžný zákazník hypermarketu za nákup jídla," řekla mluvčí firmy Markéta Světlíková. Makro tak chce zvětšit prostor pro své hlavní zákazníky.
Nový ředitel firmy Martin Dlouhý HN řekl, že firma chce klást větší důraz na zákazníky z gastronomie. "Ze zhruba šedesátimiliardového trhu máme nyní asi desetinu. Chceme výrazně víc," uvedl.
Firma loni utržila podle odhadů společnosti Incoma Research 37,5 miliardy korun, tržby jí však meziročně klesly o 700 milionů klesly. Makro je součástí německého obchodníka Metro a v Česku provozuje 12 obchodů. Přístup do nich mají jen držitelé jeho karet, které mohou získat pouze na základě dokladu o provozování živnosti.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
