"Liberalizaci podporujeme už dlouho. Naše ceny elektřiny jsou v regionu nejlevnější a na západoevropském trhu můžeme uspět," říká mluvčí firmy Ladislav Kříž. Podle něj už dnes vyrábí ČEZ elektřinu o deset procent levněji než například na Slovensku a o 60 procent levněji než v Německu.
Podnik se nebrání ani případnému celoevropskému regulačnímu úřadu, o jehož zřízení Evropská komise usiluje.
Kromě propojení národních rozvodných sítí a jejich otevření pro nové dodavatele Barroso také počítá s dalším využitím jaderné energie. Komise je názoru, že debata o jaderných elektrárnách je v unii démonizovaná a hodlá to změnit. Také tento cíl společnosti ČEZ, která je majitelem Temelína, vyhovuje. "Jaderná energie má v následujících nejméně padesáti letech budoucnost a my jsme rádi, že to komise reflektuje," uvedl Kříž.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
