Slovenské investice se vyšplhaly na maximum v roce 2002, kdy dosáhly 4,1 miliardy dolarů. Vysoké investice do automobilového průmyslu posledních let loni přispěly k šestiprocentnímu hospodářskému růstu a k rekordnímu tempu 7,6 procenta ve čtvrtém čtvrtletí.
Analytici zdůvodňují loňský propad investic nedostatkem privatizačních transakcí a změnou ve vedení ministerstva hospodářství, která mohla některé investory odradit. Slovenská investiční agentura SARIO však doufá, že v nadcházejícím období bude získávat zvýšené investice v elektronice a informačních technologiích, a ty nahradí slábnoucí příliv do automobilového průmyslu. Investoři začali proudit na Slovensko po tržních reformách nynější vládní koalice, která se ujala moci v roce 1998.
Objem přímých zahraničních investic v České republice se loni více než zdvojnásobil na 263,2 miliardy korun (zhruba 10,8 miliardy USD). Důvodem byly především privatizace Českého Telecomu a Unipetrolu. Loňský objem investic tak byl v historii ČR druhý nejvyšší po roce 2002, kdy vláda prodala společnost Transgas.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
