Nejrychleji rostly tržby za textil a obuv, nárůst zaznamenal i zásilkový obchod. Naopak klesl prodej farmaceutického zboží a kosmetiky.
Nejvíc rostly tržby velkých firem se 100 a více zaměstnanci. Naopak malým prodejnám do 19 zaměstnanců tržby klesaly.
Ceny zboží v obchodech klesly meziročně o 1,1 procenta. Ceny nejvíc klesaly v prodejnách textilu a obuvi. Z výsledků je patrné, že akční prodeje nejen že nominální hodnotu tržeb nesnižují, ale naopak významně podporují její růst, uvádí ČSÚ.
V maloobchodě včetně motoristického segmentu vzrostly tržby meziročně o 6,2 procenta. V samotném motoristickém odvětví vzrostly sezonně neočištěné tržby o 5,7 procent. Na tomto růstu se podílely hlavně vyšší tržby za prodej a opravy automobilů i tržby za prodej pohonných hmot.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
